Millî Eğitim Bakanlığımıza bağlı ilköğretim ve ortaöğretim kurumlarında öğrenim gören burslu öğrencilerin burs ödemeleri ile ilgili olarak Bakanlığımız ile PTT A.Ş. arasında protokol imzalanmıştır.
İlk defa burs almaya hak kazanan öğrenciler, Eylül–Ekim ayları içerisinde en yakın PTT şubesine velisi ile birlikte giderek, kimlik ibrazı karşılığında PTT Kart alacaklardır.
Burslar, her ayın 25’inde ön yüklemeli banka kartlarına aktarılacak olup, öğrenciler burslarını bu tarihten sonra kullanabileceklerdir.
Kartlar ön yüklemeli olacak ve POS geçiş özelliğine sahip olacaktır.
️ PTT Kartlarına ilişkin önemli bilgiler:
Hesap işletim ücreti, kart aidatı, bakiye sorma, işlem dökümü vb. işlemlerden ücret alınmayacaktır.
Kayıp veya çalıntı nedeniyle kart yenilemelerinde, yılda iki defaya kadar kart ücreti alınmayacaktır.
Ödemeler sadece kart sahibine yapılacak olup; veli, vasi, kayyum ya da vekil gibi temsilcilere ödeme yapılmayacaktır.
Kart teslimi sırasında, PTT görevlisine kimlik fotokopisi ve imza karşılığı teslim işlemi yapılacaktır.
Kayıp/çalıntı durumlarında PTT’ye bildirim yapılması gerekmektedir. Detaylı bilgi için: PTT Çağrı Merkezi 444 1 788
2024-2025 eğitim-öğretim yılında ilk kez burs almaya hak kazanan öğrenciler, burslarını sadece PTT Kartları ile alabileceklerdir. İl ve ilçe milli eğitim müdürlüklerinden kart alınamayacak, yalnızca PTT şubelerinden işlem yapılabilecektir.
Velilerimize ve öğrencilerimize önemle duyurulur.